Gå til hovedindhold

Meld en regel

Er der regler, der ikke giver mening? Er der procedurer eller måder, vi kan gøre tingene smartere på? Det vil vi gerne have dit input til.

Indhold

    I Haderslev Kommune har vi besluttet, at vi gerne vil af med de regler og procedurer, som ikke giver mening. Det kan være regler eller procedurer, du støder på i din hverdag, i dit møde eller samarbejde med kommunen. Det kan også være regler eller procedurer, du som medarbejder oplever i dit arbejde i Haderslev Kommune.

    Vi opfordrer derfor alle borgere, virksomheder og medarbejdere til at melde regler eller procedurer, som de mener er unødvendige eller for bureaukratiske.

    Sådan melder du en regel

    For at gøre nemt og enkelt har vi oprettet en mailadresse, du kan skrive til. Send en mail til meldenregel@haderslev.dk, hvis du oplever en regel eller procedurer, der ikke giver mening. Der er ikke noget krav til formen, og intet er for småt til at blive sendt ind. 

    Når vi har modtaget din mail, sørger vi for, at den sendes til det område, der er ansvarlig for reglen eller proceduren. Her vil vores medarbejdere se på, om reglen skal fjernes, kan forandres – om vi med andre ord kan gøre noget smartere og mindre bureaukratisk. 

    Åbningstider

    Fremmøde

    Mandag 10:00 15:00
    Tirsdag 10:00 15:00
    Onsdag 10:00 15:00
    Torsdag 10:00 17:00
    Fredag 10:00 13:00
    Lørdag Lukket
    Søndag Lukket

    Lukket Åben

    Christian X's Vej 39, Indgang A, 6100 Haderslev

    74 34 34 34

    Telefontid

    Mandag 09:00 15:00
    Tirsdag 09:00 15:00
    Onsdag 09:00 15:00
    Torsdag 09:00 17:00
    Fredag 09:00 13:00
    Lørdag Lukket
    Søndag Lukket

    Lukket Åben